Юнивишны “болдоггүй гурав” нь болоогүй л байна

 

 

  Манайхан “Монголд анх удаа” гэж рекламдах, ярих дуртай. Яахав  Монголдоо анх удаа гурвалсан үйлчилгээг нэвтрүүлсэн  Юнител группын 100%-ийн хувийн хөрөнгө оруулалттай охин компани болох “Юнивишн” өндөр хурдны гайхамшгийг мэдрүүлнэ гэсээр өдөр шөнө, завсар зайгүй рекламдаж, уран панал үсэргэж үсэргэж  эцэст нь хуучин кабелуудын багагүй хэрэглэгчдийг өөртөө урвуулж айлын бүрийн хойморт залраад авсан.

  Тэгвэл нээлтээ хийсэн цагаасаа л үйлчилгээний чанар байдалтай  холбоотой хэрэглэгчдийн гомдол,  уур бухимдлаас салаагүй “Юнивишн”-ны доголдол өнөөдрийг хүртэл үргэлжилсээр төлбөр мөнгөө нэхэх арга замаа боловсронгуй болгосон шигээ үйлчилгээгээ сайжруулчих сэтгэлгээгээ өөдлүүлсэнгүй бололтой.

 Гурвалсан үйлчилгээ гэж гайхуулаад жил ч хүрэхгүй хугацаанд үнэгүйдсэн”Юнивишн”-ы  үйлчилгээ өнөөдөр бас л хэвээрээ технологи хөгжсөн зуунд хурдыг мэдрүүлхээр нэвтрүүлсэн үйлчилгээгээ  ”техникийн саатал” гэсээр тайлбарлаж суугаа гэнэ.

Ямартай ч  сүүлийн 2 өдрийн турш ”Юнивишн” хэсэг хэрэглэгчид цэнхэр дэлгэцээ мартах дөхөж байгаа юм байна. Тэгсэн хэрнээ кабель, интернэтийн төлбөртөө сохор зоос ч дутаахгүй авдаг тухай хэрэглэгчдийн гомдол доор харуулсан байдлаар хөвөрчээ:

Азтай

FACT.MN

Untitled-univision

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2222

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33333


URL:

Сэтгэгдэл бичих