Зар сурталчилгаа хүүхдийн сэтгэцэд нь сөрөг нөлөөлдөг

зарЗар сурталчилгаа 12 хүртэлх насны хүүхдэд хандах ёсгүй гэсэн хууль Шведэд үйлчилдэг. Учир нь хүүхэд 12 хүртлээ аливаа нөлөөнд автамтгай, итгэмтгий байдаг тул зар сурталчилгаа сэтгэцэд нь сөрөг нөлөөлдөг аж. Ер нь хүүхдэд зурагт их үзүүлэхийг эрдэмтэд хориглодог. Ялангуяа 3-4 насныхан хялар, долир болох, мөн мэдрэлийн хэт ядаргаанд орох аюултай тул 10-20 минут л хүүхэлдэйн кино үзэх ёстой гэнэ.


URL:

Сэтгэгдэл бичих

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд FACT.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 9318-5050 утсаар хүлээн авна.